tröttve

tjenarE. nu ska jag måla mina naglar sen ska jag sova. shiet asso trött som jag vet itne vad.
chillo-dag idag inte sådäer värst jobbig, händer sååklart inte ruulyt ingen bröt benet eller rakade asv sig håret eller något, lalal. eller de hade väl kasnke inte vart sådär kanonkul menmen. hade idrott sisa lektionen så det var ju najsination så gick jag hem och kollade på sex and the ciiiity. sen kom matte o vi kollade på sex and the city så somnade vi o jag bara sov hela tiden:( otroligt booring människa jag e. fast d e ba för de e vinter! lovar i sommar kommer jag va pigg som en pig=gris. höhö, (som hästen äter) alla kan väl jennifers "ROLIGA " historier -.- ?
jjajaj, han gittisahde väl för ett tag sen nu har jag chillat bäver, skoja har tagit bort my smink osv men nu e de dags att sova faktist, har itne lust att komma so mutch to late till skolan all the time. PUSSILICOS.lööööve

ja å alice have a big problemas:(, men det ska vi ta itu med i helgen ! hhahhaha.

innan nrj i sommras, verkligen ett av de bästa sommar minnerna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0