tjena stefan

fiiiiiilåååth idag igen, shiet vad sämst jag börjar bli på att uppdatera.. låg bara och myste med min älskling ocv tills cirka 4 då jag gick till cynthia, va där med emilutt också kolla på skräckfilmer och så. sen vare dags å gå hem å äta middag, gjorde de sen sminka mej osv sen tog jag amanda emily å ct tåget t märsta. gick till oskar o hängde där me lite coola märsta boooys. inte mer med den dagen/kvällen. jag och ct tog tåget hem tidigare än emilutt och amanda för dom hade bättre saker för sig mahha.. skulle egentligen tillbaka dit fast ne så blev det not. så nu blir de väl sex and the ciiiiity. WAAAAAAAh, har inte alls tittat så mycket som ja trode ja skulle göra. ere ja som e svikarn till satc eller :o. mahah cirka inte. men nu börjar de ju bli se avsnitten ja all ready har sett, not najsilotion.... PUSSAR ER IAFALLLL

mahahah vare ja å emilutt som va lite nolife.se igår eeeeeeeeeller


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyyyfan vad hemska:O ju love to lägga in fula bilds på mej i dein blogg:((

2009-01-04 @ 02:43:01
Postat av: Anonym

fyyyfan vad hemska:O ju love to lägga in fula bilds på mej i dein blogg:((

2009-01-04 @ 02:43:27
Postat av: Johanna

yes, de e de ja lever för lillagumman :)

2009-01-04 @ 02:46:34
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0