tjah alla stefans fula kompisar..

hej kebab-snigeln ! först och främst finns dt ingen som heterr stefan. eller.. klart d finns men ingen i min krets. liksom. STEFAN :O ? stefan e ba nått ja å emma alltid sa förut ba : jag känner ingen stefa nsen nu sägerja de allthe time ! najsination på det.
otroligt bad, torsdag börjar skolan. men troligt najs e att emmaslemma och alice kommer hem ! NAJSNAJS kommer typ gråta av lycka grrrrr...
har väl itne så myckeination att skriva. eller jo nu ska jag va seriös några rader..

jag har en del vänner som e oäkta, blev paff som ett päron när jag listade ut det! sinnessjukt, fast kolla mitt careface liksom. jag har ju trots allt snällination människor också så de e ju soft som en sminkväska osv osv.
shit pomfritt sitter och nyser som en galning, ska nog ta och äta en gurka nu.
skoja jag hatar gurka och all sån där skit bläääää.


SERIÖST NI FÅR FAKTIST BÖRJA KOMMENTARE ANNNARSS BLIR JA PIST OFF Å DÅ SUGER ERA LIV! typ..

NÄ HEJDÅ !!!!!

JAG ÄLSKAR MIN POJKVÄN HAN E VERY VERY VERY BÄÄÄÄÄÄÄÄÄST OCH JAG KOMMER VARA DIN SÅLÄNGE DU VILL OCH EFTER DU ITNE VILL OCKSÅ <333333333

JOHANNASPEC1AL E RIKTIGT TYYYYYYFFF



Kommentarer
Postat av: Mattias(älskling) :)

:) älskliiiiing<33333

2009-01-06 @ 00:43:36
Postat av: stefan

kul att du använder mitt namn sötnos :) du är jättefin :)

2009-01-06 @ 12:11:53
Postat av: Johanna

älsk- hihihihi du e min älskliiiiing

stefan :o- kanonkul ! ja ibland när ja inte e ful :) tackzoR^ <3

2009-01-06 @ 13:18:49
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0