Tjaaaaaaaaaaaa

ojoj,min kväll har verkligen varit kanonkuul ! ägde stefan kan jag ju säga. började med att nån hade hoppatfrmför tåget eller så ( va ju lite mindre kul..) men vi skulle ju till kista men då fick vi ta ersättningsbussarna dit. jag och amanda sen kom de andra sen. på bussen blev vi lite roliga. sen fortsatta det, vi skulle hämta biljetterna till filmen twilight. och vi stod och snackade med hon i kassa hur länge som helst kanonkul. sen kom våra käära vänner, kanonkul. sen pratde vi med kineser osv. sen iafall innan bion stod vi där och alla börjadeasgarva nära att lägga mig ner på golvet, men de hade vart KANONpinsamt så jag nöjde mig med att böja på hela kroppen osv. kan ju berätta att ALLA kanonglodde.. sen såg vi iafall filmen, shit alltså! jag e KÄR. skojar ni med mig ? är inte det här den absolutbästa film jag någonsin sett ! JOO. asså efter filmen, jag kunde knappt gå asså va/är så jävla kär i filmen. och edward. jag o emma va helt in LOVE så snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyggg. KaANONSNYGG ÖVERALLT ! kan absolut inte beskriva hur den var för den var kanonbra ! ska se den dirr igen ASBRA !!!! jaja. sen va vi ju såklart kanonroliga på bussen/tåget. så gick vi av i rotebro för vi skulle ta bussen där till emmas pappa. o jag e glad som en spik att ingen sågoss vid busshållplatsen för vivar kanonroliga. sen kom inte bussen så jag fick en kanonide att vi kulle GÅ tillbaka. alltså bara över bron o dedär  sen e man ju i prästgårds! så vi började vår lilla resa. men tyvärr så kom bussen så vi sprang tillbaka.. det får bli en annangång! kanonkul var det ifall. sen var vi hos emmas pappa fast de va inteså kanonkul för emma o amanda sjöng baramassa disneylåtar. så sen tog vi bussen till runby och jag och alice gick hem till henne. så skulle vi göra massa typ dip o så de gickkanondåligt men kanonkul var det. ajja nu e jag häro ska sova här och så viiidare ! Pusss på alla kanonsöta. FÖRLÅT MEN DE E KANONCOOLT ATT SÄGA/SKRIVA KANON ! så ni kan ju ba gå å slänga er i soptunnan osv !



alltså, man KANONDÖR ju av bilden  ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla massa kanoner fan, som ett helt krig ju !

2009-01-17 @ 16:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0