tja

HEEEJ KANELBULLEN ! osv. kom nästan just hem på sättra. hahaha de va fan kanonkul där. frös ba lite om fingrarana men annars vare najsination. vi kom dit så skulle vi börja pimpla. så blev de som olika grupper typ jag va mest med alice ct erika anton matte typ niklas. men de ägde för de fans typ som stolar man fällde upp som man skulle sitta på men sebbe som hade skridskor körde runt mej fyfan vad kul de va höll på å döööö. sen vare nogra otroligt modiga personer som hoppa i isvaken, herrgeud säger jag bara. KANONKALLT ! mycket modigt av dom bla emily, själv bangade man ju.. haha. alcie hade sin kamera så när hon skickar blire biiiilds. Nu ska jag snart till min pojkvän som jag inte träffat på kanonlänge senast va nog onsdags eller tisdags. så jag ska väl till station å ta bussen när han kommer hem. sen ikväll ska jag alice ct och amanda sova hos emma de äger o göra de för hons pappa e ba hemma så de e ju partyparty, osvosv. Neeeeeeeeeeeh nu ska ja ruuulllah iväg, Pusseenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0