tidsfördriv i pausen på, semestersvenskar :)

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? 87a ? :S
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? två ?
Vad tycker du om kärlek? i looooove it
När kramade du någon sist? va väl nån random idag ingen aning :)
Kramade du någon speciell person? nej haha
Har du svårt för att bli kär? ja, man kan ju bara bli de i den rätta hihi :)
När kysste/hånglade du med någon sist? igår :)
Är du singel?- NEEEEEEEEEEJ <3
När fick du senast en komplimang?- idag ?

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös-
Yes
Playat?-äschh
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - yeye
Gjort något riktigt dumt? - ja
Gjort något du verkligen ångrar?- naaj inge speciellt:)
Varit nykter på nyårsafton? - jaaa
Åkt ambulans? - japp
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - det tror jag inte :)
Fått din mamma att gråta? - ja :(
Slagit ner någon? - inej bryshan:O
Skämts över dina föräldrar? - ja, vem har inte?
Skämts över dig själv? - jaa
Sagt jag älskar dig och menat det? ooooooooofc :)
Tar du droger? - nejnejnejnej
Dricker du? - njaeh..
Vad har du på dig när du sover? - olika :)
Vad hatar du verkligen? - folk som ljuger
Varit kär? - ja satan ja :D
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - njaa.. räknas zac efron :)?
Är du ensam nu? - Yesoooo
Vill du gifta dig? - njae det vet jag inte :D
Vill du ha barn? - jaa klaart

SENASTE PERSONEN SOM:
Såg dig gråta?
- matte?
Fick dig att gråta? - ..
Du delade en cigg med? - shit hur länge sen som helst ingen aning !
Du gick på bio med? -mina bryydos
Skällde på dig? - säkert mamma haha


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? -ja
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - ja
Köpt någonting? - ja
Sjungit? - aa
Saknat någon? - yes

Kommentarer
Postat av: Anonym

när blev du och matte tillsammans och hur länge väntade ni med att säga jag älskar dej?

2009-01-21 @ 21:28:07
Postat av: Johanna

vi blev tillsammans 17/10-08 och ja, det vet jag faktist inte ;$ kanske en månad ?

2009-01-21 @ 21:48:42
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0