stefan in the haouse is back in buissnins

eftersom både alice och amanda har börjat med sina bloggar igen, och mitt humör nu e på topp så ska jag fan börja bli en goodblogger !
kom precis hem, har vart och simmat med emmalemma och amanda. 1000 meter ofc, riktigt dyyyktiga vi e måste jag ju säga.. man komemr ju få beach09 kropp iafall ! och om en vecka börjar min emily och ctsdans KANONKUL ! hahha emma var lite små rolig idag. hon ba:

emma:asså, om man ska gömma typ knark. då kan man ju ba betala 15 kronor i inträde ( asså t badet) sen kan man gömma de i alla skåpen!
jag: amen, asså dom som jobbar här komemr ju ta upp skåpen efter ett tag.
emma: ame asså, om man ba ska gömma de ett litet tag ?

ahahah askul ofta man kommer på nå sånt. btw, jag emma o amanda har värsta supercoola "gänget" ( ja vi e töntar) som heter HB4B ! ahha kanonkul för noone kommer få veta vad det betyder. nu ska jag läsa veckorevyn sen måste jag måla om mina naglar för jag sitter och tar bort nagelacket hela tiden. asirrriiiterande.
sen ska jag äta kanongod mat, ÄGER !

beeeeeeeeeejbiiiiiiiiiiii <333

Pyyyyyyyyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0