nämeeeen tja.

såhär mitt pådagen, kom precis hem till alice och sitter och tittar på tsatsiki eller hur satan de stavas. ska snart gå till skolan igen för dom börjar fast ja börjar inte förrän 1. gick till starren vidhalv 9 sen skulle alla som skulle gå va på ett ställe och amanda emmao ahha några till gå till bussen. men vi andra gick runt i lite i väsbytyp. sen gick vi till centrum o åt subway typ. o nu e vi här. sen efter skolan ska jag inte sola, ska till min älskling istället. FYSATAN vad jag älskar tsatsiki aslyckligt hihi. aja nu ska ja chillaaah me mina coola bryydar. Pussar på er


snyggvetröja aaaaaaasso

mahha, den dagen övervåningen på centrum öppnade. typ tre år sen?
malin,emilia,elin,amanda,fanny,michelle,alice,emma,jennifer, jag där nere -.-

hihi saris o ja i borlänge, tyffa
 

btw, nu började vi kolla på a-ö. BARNDOMSMINNEN säger jag bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0