myyy hand :(

assså shiet pomfritt, de e riktigt synd. jag har gjort om samma misstag som jag och resten av mina klasskamrater (höhö) gjorde för 4a år sen. Igår gjorde jag ett "kärringtestmärke" AHH ! som jag ångrade mig efter mitt förra som jag fortfarande har ett ärr av. för er som inte vet, så är det när man suddar ashårt på ovansidan av handen, så vlir de ju ett sår då ska man fortsätta sudda säger man typ aj eller så är man kärring. haha jag o filip hade inge o göra på tyskan igår, så jaaa.. assynd men nu e de gjort fast de svider kanonmycket. vet ni hur taggad ja e på att gå på bio eller ? har aldrig förut tänk att de är något man kan syssla med på helgerna men fan de äger satan ju !! lätt att jag inte bangar på de i helgen, fast de kommer säker alla andra tråkiga göra, JAJA tänkte ba informera er liksom om min hand.. nu e jag taggish så ja lvoar er, de kommer fler inlägg ikv . KANONKUUUUL !

vääääärsta kattig assoow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0