hejj..

jag vet,  jag suger på att uppdatera. men igår va ja så sjuukt ledsen, helt galet så jag hade ju ingen lust. nu mår jag väl iafall bättre. har kännts bra hela dagen i skolan men ja. va hos tandläkaren nyss också. ni kasnke inte vet det men jag har sån jävla rädsla för sprutor (btw typ de ända jag e rädd för). när ja tog dom här livmodercanser sprutorna som man ska ta 3 gånger svimmade jag o grät och alllt alla gångerna, men då hade jag ju ifafall mamma där.. nu sa hon att hon inte trode jag skulle behöva ta en spruta som bedövning. jag fuick två tänder utragna. oh shit så tar do fram en spruta! äre jag som börjar grina å bah nej ni får itne allalala. i 10 minuter. haha så sjukt jävla pinsam jag är. slapp iafall halva matten och idrotten och konfermation som jag tyydligen har idag blöööööö. nu ska jag ba kolla på sex and the city och senare vill jag do something :) är ju bedövad i hela jävla käften så de kännns ju inte så najsination.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0