Kanonkuul !

nästan.. jag o emma sitter o chillar på son. vi ska ju dårå skriva om frikyrkor osvosv, otroligt ointressant. men vi e ju the bloggers så. JAAA bloggERS ?! EMMA har nämligen också en blogg.. som bara jag kan/får läsa . moahahah där hon kan skrivia lite message till mej kanonkul liksom. o hon la nyss in en kanonful bild där från förr itiden. den suuuuger asssåå. åååh sitter några cepe människor mittemot oss asjobbiga dom lyssnar påklamydia låtar osv, dom ska skriva om jehovas vittnen som vi så de gäller att hålla i datan så dom inte baxar våra kanoncoola ideer ! ja typ. allalalalll, today äre ju somsagt swimmning som gäller. tusen meter is the shiet skojar inte, smal som en gräshoppa kommer jag bli! snyggve johanna i sommar eller ?? JAAA. de kommerju äga osv osv. nu funtar jag på att ta o läsa lite bloggar eller ja kanske jobba wo knoooows not me iafall....... Pusss på rúumpan osvosv

HHAHA så jävla fyl, ända bilden ja hade ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super sööt älskling :)<33

2009-01-26 @ 18:10:20
Postat av: Johanna

nämen mitt ansikte ser ut som en sten :(:( älssssssk dej babyyy <3

2009-01-27 @ 09:05:37
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: Mattias<3

Neeh Kanonsöt (aa') <33333

2009-01-27 @ 12:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0