jag e på Bad humör stefans fel :(

NAE !, nu var det så att jag inte kollat mina besökare på länge, så tittade jag nu och då satan hade det sjukit cirka 20 stycken ahhh ! vilka elakingar ni är, blr otroligt arg på alla som slutat läsa. BÖRJA LÄS ! fast de ska ja ju inte skriva här eftersom d e ni som läser... JAJA.
d gick iafall skit dåligt i kista. blööööö. fanns bara två ställen som KANSKE går, usch usch fett sur. annars blire väl jävla skit som skolan fixar blöööö.
ah nu ska jag väl antagligen plugga de syyyyger ju också. sen imorgon ska vi åka skridskor med skolan. från norrviken till norrviken. det kan dom ju FETglömma att jag tänker göra fyfan. Har bara en lektion imorgon iafall, mentorstid d e ju fetnajsination iafall. jaja livet suger ju. nästan inte. jajaja bryyyr mig inte. Pussilicios osv
IMORGON SKA JAG BANNE MEJ SOLA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0