inte godmorgon för klokcna e 13.15

hejh alla tuffa tåg.
nu sitter jag och diggar min pa låt, diggar fyfan haha. WLECOM TO THE CLUB NOW....(8)
llala, blev väckt mitt inatten av telefonen. och när jag vaknade hade jag 5 sms, och samanlagt  10 missade samtal. nu äre fight alltså. drivarN^
min mormor och morfar har vart här på förmiddan och cirka fikat, sen fråga min mormor om jag ville joina på typ teater eller musikal me henne på lördag, and de ville ja för ja e så sneeeeelhest.
naeeee idag hädnder ju såklart inge vet iaf att jag ska vara med min älskling later aligator skoja :o.
nu ska jag sminka mig osv osv för ja e ett tufft tåg och d e stefan också PUSSSIIS

spec1al e tuff som tåget... och som helikoptern, å bussen å allt

Kommentarer
Postat av: stefan

snygging <333333333333

2009-01-06 @ 23:29:52
Postat av: Älskling:)

Visst e hon :)min åxo <3333

2009-01-07 @ 20:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0