hejjj

kanon dålig uppdatering, i know. men fan ooofta man pallar. legat o kollat på sex and the city hela morgonen orkar inte med något.
igår: va jag ju först hos alcie kolla bara på tv och så. sen gick jag hem ( jag klarade det). duschade osv. sen åkte jag till emma som var otroligt desperat efter attt få träffa nån haha. så började vi kolla på en film, sen sjöng vi singstar istället. verkligen min nya grej ! kanonkul säger jag bara. sen kom matteeee o christian. o vi kollade klart på filmen. instängd tror jag den hette. fysjutton vad ääcklig! jag very älskar skräckfilmer. men usch alltså så jävla äcklig, o läskig. handlar om 6 tjejer sdom blir instängda i en grotta som ingen vart i förut. så finns det massa äckliga greejr där och fyfan. tur att jag hade min pojkvän att krama när de blev läskigt :o. så typ sjöng vi sinstar och så. sen gick vi till donken för jag hade inte ätit nått på hela dagen :o. sen tillbaka till emma o sjöng singstar och så. LOVE IT. sen bastade vi höhö kanonkul o vi skulle ha tävling vem som kunde sitta längst i bastun och jag tror jag vann lr lampan gick sönder så då gick både ja o matte ut som va kvar sist fast ja vann ändå :) sen åkte jag heeeeeeeeeeeem. nu måste jag tydligen städa mitt rum. BLÖÖ puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0