hej på er

har faktist inte pallat uppdatera även fast ni tjatar !
igår var jag ju på musikal och så med min mormor, haha det var faktist askul. sen fick jag sjuss hem pratade lite med mamma och så sen åkte jag till matte. och var med han och bara myste hela kvällen, emma var hos christian så vi gick och mötte henne vid bk sen gick jag och emma hem till henne för hon var hos sin papi då äre ju nära. så var hade han massa kompisar där som var liite glada osv, så dom körde gitarrhero å allt. haha askul. sen gick alla vuxna så jag och emma körde singstar fram till 4-halv 5 när jag nästan somnade i soffan. och det var nog inte sådär värst bra för min röst eftersom jag hostat nu i flera dagar, snacka omatt min hals gjorde otroligt ont när jag skulle sova.
somnade dirr sne ifall sen imorse åt vi och så sen åkte jag hem. nu har jag duschat, och har på mig mina bara turkosa kläder, looove dom. har pluggat lite också eftersom jag har soprov på torsdag, tuur att jag har lätt för so de känns itne så jobbigt faktist.
nu ska jag snart äta chycklingspett HIMMLANSGOTT! sen kommer mattteeee hit. nu säger min mamma att jag ska prova mina skridskor, eftersom vi ska åka skridskor med skolan på torsdag.. ÄRE SIMMNING IMORGON ELLER BRYYYDAR ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0