Heeeeeeeeeej !

Hahhahaha! kkvällen ägde ! hahah gaaaaaaaaaalet kul shit skojar itne. mina brudar alltså det fakking bästa människorna som finns LOOOOVE DOM MEST ÖVER ALLT ! seriöst så sjukt kul iafall.
Igår kväll gick jag över till min kära granne amanda och hade lite  partyparty med henne, eller mjo lyssna på a lot of old låtar. sen kom de snygga brydarna ct alice och emma. sen kom dom där super coola matte christian och samuel. igår kväll ägde nog också. vi badade jacuzzi o så kanonkul !! sen gick jag och matte home till mej och sleepade va trött som satan.
vart med han hela dagen nu, sen under pinsamma omständigheter Hahaha, så kom ct och aliiice. så fixade jag mig osv, sen kom också amanda. så började wildkids FYFAN VILKA MINNNEN !! åh kalaskul, jag ct amanda och alice satt och garva som in ihelvete medans matte den tråkiga människan inte fattade det roliga. sen kom emma och emilutt och matte gick då jävlar började partypartyt ! haha vi gjorde mat nå asgod pastasallad. haaha sen har vi dansatdansatdansat, kanonkul till masssa gamla låtar så jävla kul, o abba o jimmyjansson o ja vetefan. JAJA, eftersom ja e taggish taggish så ska jag gå o fortäsätta dansa me emmmmmo som ska sovish här. Pusssen på alla bilder komemr sen !!

Kommentarer
Postat av: anonym

kan inte du lägga in alla bilder du har från thailand asså sisst du var där , för dom är så fina och det var länge sen jag såg dom :D

2009-01-25 @ 02:40:57
Postat av: Johanna

ahhaha okej tack :) jo de kan ja nog nångong när ja orkar haha :)

2009-01-26 @ 20:06:05
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0