gooodmrgon

godmorgon. eller vi har varit vaknarätt länge fast bara legat på alice soffa och kollat på gammla vhs filmer, asroliga. jag vill bara gå hem o duscha och så nu fast jag orkarverkligen inte röra mig.¨åh asjobbigt ingen aning om vad jag ska göra idag ehller . bara att ja typ ska va med matte  o sova med han tror jag. haha nyss skicka emma sms å ba:
hörru villl du gå på upptäcksfärd med mig idag?
hahaha, typiskt mig och emma. att typ åka till nå helt random ställe å bagå runt. vi har tex vart i: rinkeby, norrviken, rotebro, helenelund, sollentuna kanonkul.

aja, d e ju fint väder uteså nu får jag väl börja gå hemmåt. ÅH ORKAR ITEN .jaja Pussilicius

TWILIIIIIIIIIIIGHT!! I MITT HJÄRTA OOOOOOOOH SÅ KÄR I HELA FIILMEN SERIÖST !


hahaha kanongammla bilder från min studsmatta, rip den :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0