godnatt

hhhhhhhhhhhhaaallo. ikväll var jag på bio i taket lyser stjärnorna, asbra va den. fast den va ju trots allt nt bättre än världens världens bästa film twilight fast de kan väl inte nån film va (a)åkte iaflll dit med emily ct amanda emma o alice. sen där träffade erica hanna o amanda som vi åt med osvosv. som always när man är på bio med amanda garvar hon som ett jävla cp och alla andra lackar cp, haha PINSAMT e det. men ändå e de hon som börjar kanongråta under filmen, assorlig faktist :( ah, nu ska jag då sova med matte men han ligger däckad i min säng, så rolig e han. hoppas ct är social med mig på msn PUSSS  o godnatt

Kommentarer
Postat av: Mattias

:( älskliing xD

2009-02-01 @ 21:41:57
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0