dt här blir min 100e inlägg..

hejpåer, vet att jag inte uppdaterat och så mn jag har glömt helt enkelt. ni vet ja e ju tyff som ett tåg ?
va ba hos alice med amanda cynthia och emma på eftermiddagen. fast sen skulle typ amanda till sin kusin och emma till christian så. de va precis som förut alla vi, fast egentligen emily också. men allt e ju så knas mellan alla nu så de är ju som de e. nu är jag hos alice igen, sitter här själv och väntar på henne ct emma amanda och alice som e ute på vilda äventyr, nästan iafall..


ÅÅÅHH KOMMER DOM NÅGON GÅNG SÅD ET BLIR PARTY PARTY ELLER ? haha not.. :) pussen på er !
btw; jag tvättade håret när jag kom till alice.. ¨


e de seexyspec1al lr? naat
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0