chilldag här alltså

hej alla sötnooooosar. idag var jag somsagt med mickis vi badade jacuzzi utomhus och tog de lungt. vart så jävla trött hela dagen idag ska jag fan lägga mig innan 12 ! sen ringde även alice och emma mig 10 gånger, HAHAHA hur roligt har do megentligen det där borta i vietnam ? saknar dom satans mycket iafall ! har också måålat mina naglar som e väldigt fina nu ska jag säga er. nu ska jag nog kolla på varannan vecka och äta godis, chips osv. älskar er
jag har inga bilder från igår det är ju riktigt sämst :(


har du pojkvän/flickvän? - YES
har du haft pojkvän/flickvän? - har ju nu så:O ?
har hånglat med någon? - mahaha jaaaa
har du hatat någon? - nae dt tror ja nt
har du sagt "jag älskar dig" till någon? -  yesboX
har du varit kär?- yesss
är du kär nu? - JA
i vem? - mattias <3333
kan du vissla? - mah fast nt bra :(
äger du en dildo? - nej :( mahahahhaa
äger du mer än 5 par string? - aah
äger du en mascara? - jaa
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - nae, eller om man räknar me dom som e lite halvfulla så :)
är du en fjortis? - nejjj
är du emo? - nejjj
är du brat? - nejj
gillar du vältränade killar? -JA <3
gillar du nörd-killar som pluggar? - nä :(
gillar du bad-boys? -mah nogish :)
gillar du tjejer? - JA OFC
har du över 10 bhar på dig just nu? -  mahah inte senast jag kollade :o
har du nångång tyckt om någon i din ålder? - yeeeeah
kan du köra skoter? - ingen aning liksom
kan du leka apa? yes !
är du brunett? - YES
är du blond? - naaaa
har du haft svart hår/har du? - men nej
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - shit pomfritt never provat
vad har du på dig för underkläder? - röda bryshan :D
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - MAHAHAHh TÄNKER JA NT SÄGA very to old
den yngsta? - 94a
har du sugit av eller runkat av något? - mahahha a
har någon tagit dig på ett privat ställe på kroppen? kan nog hända att någon har gjort :o
vet du vad oral/anal sex är? - jaaaaa

har du haft oral/anal sex?- höhöhöhöhöhöhöhöhööhöh
senaste?
vem fick du sms av senast? - mickiiiis
vem skickade du sms till senast? - amanda
vem ringde dig senast? - emma :P
vem hånglade du med senast? - älskling
vem pussade du senast? - älskling
vem kramade du senast? - älskling
vad drack du senast? - cola
vem var din senaste KK? - no one
när däckade du sist? - länge sen, somras ?
är du allergisk mot något? - YES
räcker det med pinsamma frågor för dig nu? -  heter du stefan ?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0