alla måste

spana in www.tjocooling.blogg.se alltså alices blogg. från början var den min och alices, sen bara alices sen alices och amandas och nu bara alices och hon har precis börjat skriva igen så hon behöver ltie hjälp med läsarna höhö.
nu är jag iafall itne  på lektion, för nu e jag hemma. följde med alice och sola efterskolan, för hon måste ju behålla sin solbränna från vietnam! sen när vi gick hem gick vi förbi station, o de va ju en kille som blev sjuten där inatt så de var massa ljus o blommor, assynd.
funtar på att plugga lite till svenskaförhör som vi har imrorgon, skadar ju itne att plugga till föhör haha har jag faktist aldrig gjort. kanske därför jag fick G- I engelska och tyskaförra året ? hahaha engelska ! de e fan pinsamt alltså.. borde man ju få bra i.
 ÅH VAD JAG SAKNAR MATTE <333 ska iafall sova med honom imorgon och de äger ju finns väl inget mysigare ?! sen e de ingen hemma så ja ska väl göra mat själv nu blö, hur orkar man det liksom. imorgon e de iafall fredag tjockt najsination! puss o kram osv osv

ja får fan ångest jag o alcie har ingen prao ooooooh de suger ju  :(
hittade kanonmycket gammla bilder från 4ran tagna med alices webb som vi always satt vid. haha kanonroliga lägger in dom senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0