äcklig cp skola ska slå denmest

aaahsch fysatan vad jobbigt det var i skolan, vi har prov om en vecka. assvårt kan ingenting om typ lüther, ortodoxa kyrkan å massa skit. blööö. jag avr aifall otroligt rolig idaag på matten. marcus  pratade för myceet så vår mattelärare blev arg å ba: marchus nu får du byta plats! jag bah: hejdå kebaben ! HAH det var så jävla roligt, kunde itne sluta garva åt mig själv. och nu har troroligt många blivit wb mig och säger stefan -.- SKA SLÅ DOM ! haha ne, men de e ju tufft. by the way så heter marcus morbror stefan, michaelas pappas kusin och min granne. NÅN SOM KÄNNER NÅN ANNAN STEFAN ?
haha, nu e jag hemma ifall, väntar p åatt one tre  hill ska laddas klart så jäävla segt mitt jävla utorrent sak är alltså usch och fy på den.
dom där jävla ungarana emma och alcie kommer tydligen inte hem förrän vid halv tio shiet alltså jag spräng snart av saknad !! AAAAAAAAAAAAAAAAAIHGT.

Kommentarer
Postat av: rebecca

min mammas kusin heter stefan! <3

2009-01-09 @ 14:48:54
URL: http://reebeccam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0