old biiilds

Scrolla ner i kontaktlistan i fem sekunder och sen stanna.
DETTA HÄNDER MIG UNDER EN FEST:
 


Jag går dit med: Ellinor Lantz
Jag är där med: Gabriella Sadjak
Jag dansar med: Kim Carlsson
Jag kramas med: Malin Ensgård
Jag hånglar med: Typ Cynthiaskusin
Jag går hem med: Anna Thunberg
Jag somnar med:  Felix märsta
Jag har sex med: Karl Hellström



Hahahh mupp, tidsfördriv. Har just duschat i 40 minuter, Efterdet hade jag även cam,mick och pratade i tfn med alice. Hade precis duschat och hade sovkläder på mig o blött hår. Så printar hon. Det blev not so beautifult. Men ja va ju tuff som ett tåg iafall. Nu funtar jag på att lägga mig i sängen. I natt som jag hehe inget, Och jag har vart så kanongaletcp trött hela dagen. Skulle sova i efetrmiddags men då sa min pojkvän att jga inte fick =( Så nu e ja jätte trött!!!!!!!!! Btw, så saknar jag han så mina knän håller på att sprängas, skojante. JAG VILL HA HAN BREVID MIG RIIIGHT NOOOOOW . Men ne inte ens säkert att jag träffar honom i morgon. Men på lördag då äre ju allahjärtansdaaag! Imorgon ska jag nog med emma o amandiii t stan för dom ska få sin praolapp på skriver, Yes ja e ju då den ända som nt har nån prao.. de syyygehr. AAAAAAAAAJA, Kiiiiiisses

Kommentarer
Postat av: Ellinor Lantz

Åh, ska vi fekke du och jag? Haha :)

2009-03-23 @ 14:01:38
URL: http://thelantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0