svaren

fråga:
Hmm vf e de så kul att blogga -.-' :D <3333

svar: Man blir typ beroende av det. Plus att de e ju roligt att läsa tillbaka och komma ihåg allt man gör och så :) <33

fråga:
hur många gånger har du färgat håret ?
svar: färgat har jag bara gjort en gång. Slingat har jag gjort typ fyra gånger. Men jag har feeeetaste utväxten fast ah, ja vill inte färga håret så äre ba :)

fråga:

varför lägger du inte upp mer bilder? du är ju jätte söt!!
svar: Hehhehe stefan tack (a) Jag tycker jag har ganska mycket bilder ! men när jag sitter vvid min bärbara är det så seeeegt för jag ahr alldeles för mycket bilder. Så de blir mest när ja e hos kompisar ! :)

fråga:

brukar du och matte ha sex ? :)
svar: Heheh, ja

fråga:
vem är din längsta vän ?
svar: Hahaha längsta :D? vem jag har vart vän med längst så äre ju Amanda, Menar du vem som e längst så av mina tjejkompisar äre väl emilutt.

fråga:
när var din första kyss ?
svar: Strul ? Isf var det i femman eller sexan tror jag.

fråga:
när tog du din oskuld ?
svar: Hahah du menar när nån tog min oskuld ? Det var väl i September eller Oktober förra året tror jag.

fråga:

Villka bloggar följer du?
svar: skulle jag sitta och skriva alla skulle det ta 3000 år, men dom som är mina favoritbloggar är nog. Alices, Kissies, PaulinaDanielsson, Desireenilsson och massa mer, kan inte välja faktist helt beroende av bloggar :)

fråga:

hur lång är du ?
svar: hmm, vet inte riktigt runt 1.61 tror jag :)

fråga:
e de din äkta hårfärg elr har du färgat?
svar: Nu är det min äkta tror jag :S lite ljusare kanske

fråga:är du oskuld?
svar: nej

fråga:
vad skulle du göra om matte gjorde slut/ hade ngn annan?
svar: Dööö ? nej men jag vet faktist inte vill inte tänka så. Men det skulle ta otroooooligt lång tid innan jag blev glad igen skulle nog ´faktist inte komma över honom på ett bra tag. Usch de får aldrig hända !

fråga:
är du igentligen 95:a ?
svar: Nej, jag e 94a fast jag skulle egntligen vart född -95, men jg kom förtidigt. Så tre dagar senare så hade jag vart -95a !

fråga:
villka är dina favorit program? nämn tre st :)
svar: Oc, one tree hill och sex and the city. Fast inga av dom går ju tyvärr längre :( Men jag har ju boxaran ! :)

fråga:
& villka är dina favvo låtar? nämn tre här oxå :)
svar: Jag har inge låtar som e speciellt favoriter. Typ gammla låtar, som man har massa minnen av. Och alla pea låtar och så. All fjortisdunk..

fråga:

Hur många läsare har du om dagen ?
svar: Det går upp och ner, nu ligger det runt 100, både mer och mindre.

fråga:
Har du testat knark nån gång ?
svar: NEJ ! och det är något jag aldrig kommer göra.

fråga:
Hur ofta dricker du ?
svar: Inte ofta.

fråga:
Röker du ofta?
svar: jag röker aldrig. jag tycker det är bland det äckligaste man kan göra !

fråga:
Hur lärde du känna matte? :)
svar: Det var nånkväll jag och några var hemma hos en  tjej, sen kom han dit o va ganska full o så. Sen snacka vi massa. Sen träffades vi i centrum några dagar senare. Började snacka på pa och smsa. Sen två veckor senare träffades vi och blev på g typ hihi (a)

fråga:

lägg upp mer bilder på dig och matte:)

svar: Det kommer väl med tiden haha

fråga:
är du ful ?
svar: Frågat av alice -.-, njaa fulare än dig är jag ju inte iallafall !

fråga:
har du haft något dur isf vad ?
svar: djur ? ah, när ja va liten hade jag en hamster som hette Grynet. Men sen haade den en tumör så vi avliade den. Plus vi upptäckte at jag va allergisk mot pälsdjur :(

fråga
:vilka bloggar läser du ?
svar: har jag svarat på, jätte många !

fråga:
när blev du av med oskulden ?
svar: Har jag svarat på

fråga:
vem gillar du mest av dina vänner?
svar: Gillar mina fem brudar lika mycket. Ct Amanda Alice Emma och Emily

fråga:
har matte pullat dej ?
svar: HAHA, vilken fråga. vad tror du själv?

fråga:Hur blev du & mattias tsm, berrääätta!
svar: Hur vi lärde känna vrann har ja ju skrivit, men hur vi blev tsm var att. Vi va på g i typ fem veckor. Sen låg vi och myste så ah blev det så :)

fråga:
Hur kändes det första gången ni/du hade sex?(du tappa oskulden)
svar: heheh, ont

fråga:
brukar du prata m dej själv när du är ensam? :O
svar: Njaaaaaaaa, inte så ofta faktist ?

fråga:
Välj en kroppsdel du vill ändra på!
svar: Inget faktist, eller min näsa fast då skulle nog inte Matte tycka att jag va lika söt hihi ;$

fråga:
har du bra relation m din mooor? :)
svar: Jaaaaa, alla bråkar ju ibland men annars är de jätte bra :)

fråga:
Hur ofta har du och mattias sex? j
svar: Hahaha, det är privat.

fråga:
Vad gör ni när ni är tsm, teeell me everything :)
svar: jag och mattias? Hahah, det är ju inte så att man alltid gör samma ? Kollar på film, myser ah äch fan vet ja massa. finns ju inte sådär kanonmkt att göra på vintern.

fråga:
Favorit film?
svar: TWILIGHT LÄTT !!

fråga:
Va har du för parfym, bodlylotion lalal nåt?
svar: Hahha inget faktist,  jag är allergisk mot parfym och bodylotion orkar jag aldrig använda.

fråga:
Vilka bloggar läser du?
svar: Har jag svarat på

fråga:
Vem kan du berätta allt för och vem vet MEST om dej bland dina bruuuds?
svar: den som vet mest om mig är ju såklart jag. Men av mi´na bruuds äre nog emma. Vi är lika dana, och jag försår alltid henne och hon förstår alltid mig.

fråga:
Vad för folk hatar du?
svar: Det är ju inte så att jag hatar ett speciellt folk. Sen finns de ju inga jag speciellt hatar, finns bara kaxiga, fejkade,överdrivna oftast tjejer som jag stör  mig grovt mycket på.

fråga:

har du någn gång blivit misshandlad isf hur många ggr och när ?
svar: Niix :)

fråga:

ur många inlägg har du skrivit på din blogg?
svar: i den här har ja skrivit 207 :)

fråga:
hur många gånger pruttar du om dagen? vilken lukt är dom? tycker du att det är skönt att prutta? brukar du njuta när du pruttar?
svar: HAHAH ELIN. jadu , det luktar väl ungefär som i din navel.o ah, alla vet väl hur den luktar... :|

fråga:

Varför sover du aldrig hos matte? :)
svar: Det vet jag inte, han sover alltid här haha

fråga:
Hur länge får du vara ute på helger/ kvällar :)
svar: ALLDELESFÖR KORT ! vi ska snart ändra tiderna när det blir "ljusare" hehehe -.-

fråga:
Har du anorexia ? :(
svar: Heheh, nej verkligen inte .

fråga:
Din blogg är as bra!
svar: Tack :)


Kommentarer
Postat av: eelin

ska cutta dej 3 ggr johana, btw den sista va inte en fråga så gå hem och prutta din lilla girlygirl som nästan är en 95a!!!!!!!!!!:D:D:D:D::D<333

2009-02-24 @ 00:41:42
URL: http://eelinsiden.devote.se
Postat av: Mattias älskling :)

Älskar deej!! :)<333333

2009-02-24 @ 02:16:46
Postat av: Johanna

eelin- ah du e ju 95aa så tyst töööntungecp :O!! <3

ääääälsk- love yoooouuu mest hihi (a)

2009-02-24 @ 23:29:21
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0