Usssch

jag mår så jävla illa just nu, fy alltså känns som jag ska spy hela tiden. inte så najsination dirrpan. sitter right now o kollar på efterlyst, always ja när ja va liten ! haha fast ja fick bara kolla på halva när ja va liten för ja va tvungen o gå o lägga mej, tihi va alltid kanonrädd efteråt! Nu e de kanonlärre, uppdaterar efteråt !


Heeeej igen kebaben ! Jag e så jävla hungrig på kebab, de har ja sagt hekla dagen då säger alla glädjedödare att man inte kan säga "hungrig på " De kan man visst, idioter! Nu e de iafall paus i efterlyst, kanonlärre det är alltså. Men galet illa jag mår ont i magen och huvet också :/ Dansen ägde iafall idag, kanonkuuul i början skulle man vara två och två och komma på en åtta var, så var jag med cynthia och gjorde en lite små cool sådär, sen satta vi ihop allas åttor till en koregrafi. Sådär kanoncool blev den vääl itne menmen, Sen struntade vi i koregrafin vi började med förra gången och gjorde en ny som var mer hiphop. Fan vad den ägde love den forever, de va ba ett steg som va lite knas men de lär jag mig väl. Asjobbigt nästa onsdag för då äre både teater me konfan och dans, men nää de får bli dansen asså Kanokul de e ! Plus jag e kanoglad nu för idag var jag emd min älskling kanonbäääääst. Men ojoj, nu börjar efterlyyst Pusssenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0