Tjaaaaaaaaaaa

Stefan!, sitter på bilden med emma breve, sissta lektionen vi måste fixa vårt grupp arbete om en konstnär sen ska vi redovisa ästa lektion, d kommer nog gå bra thihi :) o efter lunchen ska vi redovisa om jehovas vittnen på son. Och gör vi bra där kommer vi få mvg i religon de äger ju. Vi har vikare o han sa att de ända vi behöver tänbka på är att vi inte får brottas haha. han ba: ah egentligen skiter jag ju i om ni jobbar eller inte, abra ni ionte stör mej ! Ahaha asrolig. Efter skolan funat jag på att  gå hem och sova bara e trött som en kanon alltså ! Imorgon är de entligen helg igen, asnajs veckan ahr gått kanonfort. Ingen aning vad jag ska göra i helgen, Hoppas de blir najsination iafall. Träffa min älskling iafall måste va med ha nhela tiden värta beroendet liksom.. som han faktist sa att min blogg var..(a) hihi. Nu ska jag nog "spela" taaze.com . alltså sidan man gör om sina ansikten på. KanonÄGER ! jag hjärta den forever.
btw, visste ni att bävrar är självlysande ? Noooooot.

Pussination osv osv osv, (hoppas ingen e fyyyl) för då blire ju pinveination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0