STEEEEEEEEEFAN

Blöö, nu e de sån där kanonlång paus i beck. Gamen heter den. Inte alls lika bra som ebck filmerna brukar vara men det är ju ändå roligt att dom går på söndagarna ! Har ätit popcorn också. Idag på kvällen satt jag och min amma och papa och pratade. Det blev himmla massa bråk osv. Vi pratade om att ja måste sköta skolan bättre, måste hjälpa till hemma mer, sova mer och äta mer. Åh, asjobbigt. Nu ska jag iafall börja gå hem till min mormor o morfar på lunchaerna och äta. Nu har dom köpt massa mat som e där. Det är ju iallafall faktist gannska najs. eEftersom jag inte äter något på dagarna. man vill ju inte bli kanonsmal liksom ! Blir ingen mer uppdatering så Puss o Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0