Johanna the eeeater.

Gaaaaalet vad jag äter ! shit aboooooo. Frulllle två mackor, liksom ofta jag äter två ?! Ah, men sen åt jag massa pankakor till lunch hos m&m. Plus, macka och fruuuukt. OFTA JA ÄGER FRUKT ?! hatare mest, men de va kiwi fy vad de ägde stefan ! Ah, sen semla med a lot of grädda, aboo i hate grädde ? Fast de ägde också, förutom när Karl kletade grädde på min rygg, de ägde inte lika mkt :@  Sen nu ska ja äta miidag, o jag ska laga (h) hehe tyff som värsta tååget. CHOOOCK MUUCKE. Men det är j unajs osv osv. Btw, så har ja så jävla mycket typ träningsverk i ryggen, asont ! Tror att de va från dansen igår när vi skulle göra kanon mycket armhövningar och situps eller hure stavas. Så nu måste ja gå och ty strecha hela tiden, fast de e skönt. Men ah nu ska ja laga mat, väääääääärsta kock jao.

Pussination på alla kebaber !

giiiive me sommarkvälllar aaaaaaaaaaaaaah =(


Kommentarer
Postat av: Mattias

jaa min flickvän e wb turk.. :O :D <33333

2009-02-19 @ 18:39:48
Postat av: Anonym

som jag sa förr. du äter mer nu, spyr från ingenstans osv. you might be pragnent.. :D

2009-02-20 @ 15:25:26
Postat av: Johanna

Älskliing- vadå wb turk.. du säger ju att ja e de liksom :O ?! love yyyyyyyyyyyou <333

Anonym- hehehhe ? Jag äter för att jag inte ska bli jävla anorexia barn, jag spydde en gång för aatt ja vene vad men ah, plus jag har nog mer koll än dyu så ba draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2009-02-20 @ 19:19:44
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha spyr gör alla ngn gång.

2009-02-20 @ 23:18:01
URL: http://reebeccam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0