sheeeeeeeeeeena snyggingar

Nästan dirr när jag kom hem från skolan kom min älskling hit, vi mystra massa och så älskar honom galet mycke, shit han e verkligen eeeeeeeverything för mig knaaaaaaaaaas ;o. Fast han har snaggat sig! jag trode faktist det skulle bli kanonfult men han passade riktigt bra i det faktist (a) hihi alltid fin jue <3
Sen efter vi ätit och så gick jag till Alice, de va kul i början o så men sen typ sakna jag matte fett mkt haha asknas, men ah gick iafall hem. Fast nu ska han komma hit snart sen sova här i hooope. De e ju de muusigaste som finns  hihi =).
Nu håller ja på o kolla på utröstningen i letsdance, tycker faktist att de e ganska roligt ! Nu ska jag fortsätta titta.

jag har väärldens finaste pojkvän


H
är e förrästen min allahjärtansdag present till matte, kanonsöt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0