Nu

e ja hos alice, o d har ja vart cirka trettiotusen år. känns det som.
hHhahah never haft tråkigare i mitt liv, skojar inte e med emmis o amanda också. Ba typ suttit vi datan, legat i hons säng osvo osv bara dött typ. SÅÅÅ GALET TRÅKGIT. O alla e så trötta på varann så alla börjar tjaffsa o hetsa hela tiden, haha syyyger. Snart ska jag träffa min baaaaaaby då äger ju live iafall, Tuuuur att i have han. Annars skulle ja dööö.
Plus att vi har funderat på sjäälvmord ett xantal gånger idag. Cirka tretton nää mer, allt e så JOBBIGT. aaaaaaaaah. LacakrN^ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JA DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR. Yess snart ska emmas mamma köra oss hem, blööööö as skönt de kommer Äga. Hahahah jävla emochild jag e. Not på seriöstaste nivän kan ja ju säga,

amanda gjorde nått me mitt hår kanonfint blev de O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0