Nu

e jag hemma en snabbis. Va tvungen o göra en sak ja glömmde imorse, asirri ! Ska strax gå till alice men dom har språk nu så jag kan ju väänta lite tills dom slutar osv osv. Fast jag  ingen mobil nu eftersom emmas typ har gått sönder så då har hon lånat min idag eftersom hon e i otrooooligt stort behöv av att smsa, ´Jag skojar inte.  det är aldrig man ser henne utan mobilen uppe i fejjset, asirri där med. Hahah, ja nu ska ja o alice ringa o fråga om prao iafall de kommer ju gå kanondåligt länner jag på mig =(. haha ofta jag gör såndär smaylis, Kanonbuuuush. Jajaj freda nu iafall asskönt med helg, Sen är de ju trots allt snart sportlov. Btw så var jag otroligt duktig idag i skolan, På matten hade vi en diagnos där jag bara hade ett fel ! Sen musiken skrev jag massa, engelskan skulle vi prata om en film eller bok så då pratade jag om Twilight såklart. Hiihihi vääärldens bästa forever ! Sen på svenskan gjorde jag klart mitt prov jag inte hann klart med i onsdags, Skrev en typ 5 sidor lång analys om en text.Kanon bra hoppas på mvg på de provet faktist, :$ kommer jag säkert itne få bara för de.. Jajjajaj nu ska jag gittttta till alice skulle jag tro, Wish os good luuck ! Puss uppdaterar senare have a najs freag iafall.


haha kanongammal, va nästan enda bilden ja hade på denhär datan så.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0