Hejj snyggos

Nu har jag precis kommit hem till Ct och sitter här med Emilutt och henne. Och ah vi sitter och disskuterar!!
ihih iamaaaaaaaaagd (a)
Idag åkte jag till ikea med min mamma, handlade inte så mycket, för jag ska måla om mitt rum snart wiiho ! Turkost och vitt, det kommer äääga! Så vi ska handla mer saker sen. Sen åt vi på Max och så. Sen ¨kte vi och kollade på färger, hittade några fina. Kan inte skriva så bra nu för alla sitter o pratar så mkt o lalala. Sen kom jag iallfall precis hit typ. Sen ska Matte sova hos mig iafall.
Ska ba skriva en mkt rolig sak somhände nyss. Jag satt med Cts bärbara data i typ 10 minuter. Sen när jag skulle börja skriva blogg jag ba: CYNTHIA ! har du en bärbar data ?! Heheh, de ägde osv osv. Juste Emily har klippt lugg själv, hehe kanonfult e de. Kort och snett, äger inte. Ajaaaaaaaaa, nu ska jag fortsätta pratas med dom. Pussilicous.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0