Hejheej.

Nu sitter ja o tjiiilllar framför min bärbara fett busith.

äsch nu ska ja tydligen äta, uppdaterar efter puss



Heeejhej igen, Nu har jag ätit. Det var ju kanonkul not. De va ju lika kul som vanligt, skoja ofta d e kul o äta liksom. Äger ju not. Idag har jag siiimat, de äger när man väl har gjort d. Känns som man flyyyyger lätt som en pannkaka. Paaaaaang.
Idag va elinhooe i skolan, Det ägde att träffa henne. Idag va ja tvungen o torka nästan alla borden o sätta upp stolarna imatsalen, asirri !! Lackade på alla dumma i min klass som inte gjorde de. blöö på dom. Jajaja jag överlevde, dog inte nånstans. Hejdå schnyyyggos Kiiiiiiiiisses




ps: gran blir grön om man tar bort a:et o lägger till ett ö. De e kuuul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0