Heejj

För första gången idag..
Imorse gick jag upp kvart i sex och har åkt skidor hle adagen så just nu e jag riiiiktigt trött, fan vad skönt och sova! Ah jag gick ju somsagt upp riktigt tidigt imorse, sen fick jag sjuss till station. Satt längst bak i bussen med Emma Alice och Amanda. Och två tjejer som stat lite framför oss satt o strula, de va rätt äckligt ?
Sen kom vi fram och man fick skidor o allt så, jag hade glömt skidglasögon men som tur hade gabbi ett till par, de va chock najjjjZ. Sen började vi iafall åla. Aslänge sen ! Va i fjällen senast 2005 tror jag, eller nej 2006. Fast d gick ju faktist kanonbra. Älskaa, hände inge olyckor ingen som bröt benen eller så, fett bra ju. STackars Malin bara som inte hade åkt förut, hon rammlade varje gång hon ställde sig upp, fast sen gick d nog bättre iafall ! På bussen hem var de så jävla roligt. Jonte och Aladin satt framför mig oc hemma så höll alla på mot Jonta o tog hans mössa o så, så sprutar emma vatten på jonta så typ hällar han vatten över henne, så kmr dom där ledarna o ba vi ska byta plats lalla, Sen när Emma blir sur så lackar hon. Hahha askul de va . Sen när vi kom hem åkte ja till Matte, tjockkkk narre. Ah nu e ja hemma o ska sova de kommer äga. svääääär bre.
Ajaaa, Pussss, Lägger in a lot of bilder imorgon



Hhahaha, lol låter som ja går i typ femman på sättet ja skrev men ah, paaaaaaaaallish liksom kanontrött håller på o döö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0