Heeeeejh snyggos.

Nu gick nyss min älskling från mig, åh hur ska jag nu klara mig. Har vart med han nästan oavbrutet sen i fredags kväll nu, Kanonledsen jag belv nu :( 
Älskling du e verkligen världens underbaraste, bästa,finaste människa. Aldrig, aldrig kommer jag hitta någon finare. Jag e så galet kär i dej baby så de finns inte. Det kommer att vara du och jag förallframtid. Vi passar perfekt ihop och ingenitng kommer göra så det här tar slut. För de här fyra månaderna med dig är verkligen de bästa jag någonsin varit med om, Och det här är bara början älskling. För jag kommer tillhöra dig föralltid du är så jävla underbar och du vet hur sjukt jävla galet mycket du betyder för mig. Du är mitt allt och utan dig ah vet inte vad ja skulle göra, Shit skulle dö.
DU E MITT ALLLLLLLLLLLLLLLLLLT. tihihih,


att jag kan vara så söt ?, Nä men det är ju faktist så jag känner (a).

Nu ska jag duscha sen ska jag titta på beck klockan nio tihiihi. Imorgon ska vi simma hoppas jag det blev ju inte så förra månagen för alla var för lata, men imorgon då jäävlar! Händer väl inget i skolan den här veckan vad jagvet, Engelska och matte prov på fredag bara, ig på båda ? Nä min älskling hjälpte mig faktist att plugga på engelskan så de där ska ja nog fixa, fast på matten e han väl lika värdelös som mig på hihi :) Det får emma hjälpa mig med för hon e prooooofffs.
Nu ska jag dyyscha Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0