Heeeeeeeeej

alla schteeekare.Jag kom precis hem från idrottslyftet. Den här gången var det bugg. Man är tvungen att gå på dom om m anvill nå ett högre betyg än g i  idrott. Förra terminen fick jag bara g i idrott för att jag hade missat tre idrottslyfr så jaa. Det var faktist kanonroligt ! Vi var inte så många typ 8. Men två av killarna i min klass var så jävla duktiga, blev as imponerad hihi. Sen idag fick jag o Amanda reda på väärsta grejen hahah de ägde ! Nu kan våra palner gå i lås, not. ,Men det va lite småkuul sådär aifall. Btw så e alcie avstängd från pa nu också, alla som har fel person nummer kommer typ bli det. Henns brorsa blev också deeeeeet. Busight. Nu ska jag kolla på topmodell sen ska jag sova för jag e gaaalet trött. Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0