Heeeeeeeeej

 
Alla tuffa tomater ! Nu e jag hos emilutt kom precis hit. Så ikväll ska vi ha tjejmiddag här. Jag och massa tuuffa. Hehheheheh va i stan med emma o amanda efetr skolan. Först träffade cvi Karro och nån Marcus på täget som jag umdåts med on the tåg förut. Så satt vi med dom. Sen skulle vi till stureplan men vi följde med marcus o skulle träffa hans kusin vid nått internet cafe, Så cvi hammnade på odenplan istället. Sen ko mamanda p åatt hennes faster bodde där. Så då gicvk vi hem till henne, asfin lägenhet boddehon i pRECIS VI HARDROCK CAFE, haha ojj. Men oj ofta ja kan bloggga nu. PARTYYPARTYYYY. hehehehe. men ah ha en bra fredag kväll, de kmr iafall jag !! PUUUUUUUUUUUSSSS

Kommentarer
Postat av: rebecca

jävlar va fint hår ni har på bilderna! <3

2009-02-13 @ 20:17:15
URL: http://reebeccam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0