Hahhaha

asså, ofta jag satt helt lonley och kollade på beck Vilken geeeeeeeek jag e. Men det va ju nt så kanonlärre som d brukar plus att ja har sett den en eller två gånger, Btw nån som tänkte på att björn gustavsson va med i börjannn ? Nu ska jag gå och sova, Har ju sovit medmin älsk dom två senaste nätterna så nu kommer de kännas kanontomt utan honom min beeeeeeeeejbiiiii =( Jajajaj livet går vidare, noot. Hahaha, bara den här veckan o nästa sen e de ju trots allt sportlov. Tvivlar ju på att nått speciellt roligt kommer hända, men de e ju najsination att slippa skolan o va ledig o sååååååå. Helgen har iafall varit kanonmysig tycker jag ! Puss och godnatt.
asså headern gjorde hjag bara för jag hade nolife.com i pauserna på beck, så ni itne tror att ja tycker den e fin eller så.. Jag suuuger på o fixa med bloggar o så :( Minus poäng till meeeeeeejje.PUSSAR !

Suuuuuuuuuuupersöta, Vet att d e fjortisvarning på bilden men whooooooocare i want sommar iafall :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0