Hahha

Helt galet, always när jag e typ deppig eller ledsen brukar ja lyssna på "Abstrakt kärlek" har så mycket minnen från den den får mig verkligen o känna nå speciellt. Nu är jag lyckligare än nånsin, iof uttråkad som fan men asglad o allt att jag har matte o så, men nu s itetr ja i lyssnar på den på ashögt. Men de äger haha ! gör ett test eftersom jag har nolife.com Puss

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
Yesss

Vad står det i ditt tredje? 
JAA!! Älskling <3<3<3 :*)
Och vem var det ifrån?
Min älskling
Smsar ni ofta? 
Nja inte så värst nog :)
Vad står det i ditt 18:e sms? "
Ct gjorde det :*)<3
Är han/hon farlig?
Ja herregud ja
Hur farlig? 
kanonfarlig
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
älskling, alice, emily,cynthia,jennifer,mickis,emma,filip,michelle,elin,
konfan,matteb,rebecca,aladin,
Smsar du ofta?
jaarå
Hur många sms har du skickat sen du fick mobilen?
 raderade för typ en o en halv månad sen men nu e de 4410
Hur många mms?
 6
Är du beroende?
 Ja
Vem ringde du senast?
amanda
Vem ringde senast dig?
 mamma
Snyggast på din kontaktlista? 
älskling såklart <33333
Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser? 
HAHAHA, en kanonrolig bild på cynthia
Hur många bilder har du på mobilen?
103
Vilken är din favoritbild?
på mej och älskling
Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
K530i, silvrig typ, fick den när min andra blev vatten skadad i grekland, as
gammal modell !
Har du varit helt ärlig nu?
Höhööh jaA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0