Hahahah hater number one =D

Postat av: Sofia

Asså jag diggar dej skitmycket alice johanna däremot ser ut som en wannabe fjortis som ahr grisnäsa!

2008-11-11 @ 16:20:50 Postat av: Anna

asså tyst du . johanna e skitfin men alice är finare;)! BIG LÖV TU YUE

2008-11-11 @ 16:22:01 Postat av: Becka

alice ser utsom en anka?

2008-11-11 @ 16:22:38 Postat av: becca

alice ser utsom en anka?

2008-11-11 @ 16:23:04 Postat av: emelie

asså fan vad omogna du är becca bara för att du är avundsjuk på alice men jag har inget att säga om wannabe:n "nöffnöff" "speciorre" joh"gris"anna

2008-11-11 @ 16:24:43 Postat av: Johanna "special"

ASSÅ PALLA ÅH JAG ÄR INTE FJORTIS ERA DUMMA JÄVLAR JAG ÄR NORMAL ELLER FÖRRESTEN JAG ÄR EN WANNABE TÖNT OJ ASSÅ FAN MITT LIV GÅR UNDER JAG RÅKADE SÄGA PALLA INTE PALLISH haha johanna du är skratt retande din "pojkvän" matte eller avd han nu heter mååste typ vara 30 år & pedofil eftersom att duär inte ens fin & jag evt att du själv inte tycker det eftersom att du alltid måste göra en masa grimaser på dina bilder!

2008-11-11 @ 16:27:30
URL: http://tjocooling.blogg.se/ Postat av: alice

hahahah du är ganska skrattretande själv? du sitter och skickar 6 kommentarer och låtsas bråka? men i själva verket bråkar du med dig själv, hahahha patetiskt ! men eftersom vi tar inte åt oss, kan du ju fortsätta hålla på om det underhåller dej så mkt lilla gumman :) du kan säkert komma på fler namn än sofia, anna, becka, becca, johanna.. hahaha usch säger jag bara! och innan du skriver 6 kommentarer kanske du borde vetat att vi ser ipadresserna och nu var alla dom här samma haha :D

2008-11-11 @ 17:23:29
URL: http://tjocooling.blogg.se/ Postat av: amanda

hahahaha vilke idiot. samma tid har du skrivt alla kommentarer och samma datum. hahah vem är så dum och sitter och leker vara flera st och bråkar m sej själv. om du nu tkr johanna är så ful som hon inte ÄR. sluta läs bloggen och sluta kommentera, väx upp och skaffa dej ett liv. seriöst så omoget!! -,-

2008-11-11 @ 23:21:14 Postat av: Johanna

haha, IP: 213.112.169.131 .
du e bara avundsjuk för att vi är så jävla snygga och bäst i världen. jävla mobboffer. plus att de ska va spec1al nt special jävla idiot

2008-11-12 @ 18:46:56
URL: http://tjocooling.blogg.se/ Postat av: alexandru

hahah fan vad patetisk unge, vill bara ha uppmärksamhet,vilken jävla fjolla! (;

2008-11-12 @ 20:22:32
URL: http://alexandru.blogg.se/ Postat av:

helt seriöst nu alltså !!! :
jag är inte samma person som innan, och det ser ni på IP adressen. men jag måste bara säga att, ni är så fula! svara vad ni vill, och ja jag är anonym eftersom jag kanske känner er och inte vill visa vem jag är.
lyssna : alice ser ut som en anka och johanna som en uppstoppad jävla gris eller något, kan inte riktigt lägga fingret på vad, men grisaktigt iaf. och inte på tal om idominen/brunkrämen på hennes läppar!!!?? och sen så hennes löshår som aldrig är kammat (säkert med flit, men så jävla äckligt!), hon använder typ endast mjukiskläder och är tjock!!
ni vet säkert vem jag är, men om inte, så får det förbli så.
alice, du är så jävla fuuuuuuul, men jämnfört med johanna så ser du ut som en solstråle. pppppppppsst...
ÄCKEL-HOROR!
och johanna, jag vet det där om dig och matte, jag vet det!!! langar du mig en diss tillbaka så kommer alla veta det, JAG LOVAR, verkligen ALLA! :D
pyss och kram :)

PS. tar ni bort detta inlägg så vet ni bara att jag skrivit sanningen, och ni blir sårade. visa att ni är tuffa nu skabbflickor, visa ddet nu! :D

SPPPPPPPPPPPPYRRRRR

2008-11-13 @ 14:38:42 Postat av:

glömde =D --> :

DOCK DIN MAMMA, DIN PAPPA, DIN SLÄKT OCH M.M KOMMER FÅ VETA. JOHANNA SNÄLLA, LANGA DISSEN OCH GE MIG TILLLÅTELSE!! PUSS.

2008-11-13 @ 14:41:05 Postat av: alexandra

varför skriver du sånt där? du kanske mår dåligt, eller du mår dåligt. därför vill du tracka ner andra människor för att dom är så mkt bättre än vad du är.. du behöver inte visa din avundsjuka på det här sättet. det är faktiskt ganska omoget, plus att du hotar med massa saker. det är ingen ide, för dom bryr sig inte så mkt om det hära.. så lägg ner på en gång innan du får massa trubbel. du får inte ut någonting utav det här. det blir bara värre för dig själv. du kanske tkr det är roligt. men du kommer knappast kunna bli populär om det är det du vill genom att göra sånt här..

2008-11-13 @ 17:35:50 Postat av:

haahahahahahahahh jag gör det för min skull, dom trycker ner människor när jag är med dom så nu får dom smaka på sin egen medicin. SNORUNGAR!!
och bryr dom sig inte, varför bryr du dig ? :D

2008-11-14 @ 12:08:14 Postat av: alice

hahahah när du är med oss? om du nu är nån vi 'umgås' med säger jag bara en sak, dra åt helvete! och om vi är så hemska som du verkar tycka, vrf är du med oss då? du är fan sorglig hahaha, och vad fan menar du med trycka ner? vi trycker inte ner någon, men visst om det är det du tkr, låt oss smaka på ''vår'' egen medicin, hahah!

2008-11-14 @ 16:41:35
URL: http://tjocooling.blogg.se/ Postat av:

KUK I JOHANNAS MUN, like allweys!

2008-11-16 @ 18:05:47

Kommentarer
Postat av: matilda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH, JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!! :D:D:D:D:D:D:D:D

2009-02-09 @ 21:17:39
URL: http://matildaaan.devote.se
Postat av: Anonym

MOHAHAHHAA NI KOMMER ALDIRG FÅ VETA VEM JAG ÄRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-09 @ 21:58:48
Postat av: eelin

haha jag skoja :o det va jag som skrev kommentaren over the denhär kommentar! hahaha jag äger!!!!!!!! :D<333333

2009-02-09 @ 21:59:38
URL: http://slamsys.devote.se
Postat av: Johanna

matilda- hanon geeeeeeeeeek :D <33

töntelin- blöä

töntelin igen. nu va du tuff va :D?

2009-02-09 @ 22:33:20
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: rebecca

haha ursäkta, 'johanna är FET', 'alice ser ut som en anka' & 'johanna ser ut som en gris' öööhmm.. ? ;s de stämmer VÄRKLIGEN inte!

2009-02-10 @ 19:27:13
URL: http://reebeccam.blogg.se/
Postat av: elin

ppalla, fett omoget.

vilken jävla fantasi man får ha:Ö

2009-02-12 @ 18:45:04
URL: http://eluuwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0