Haaaaaaallo

snyggisar, haha mår egentligen kanondåligt nu. Har typ gråtit i en halvtimme utan andledning o jag som never gråter! Men man måste faktist göra det ibland. Idag va jag hemma hos emma på eftermiddagen o laddade in massa låtar från hennes itunes i min ipod. Så nu har jag massa nya coola. Idag ringde även Jennifer till pea o låtsades  va ja så dom skulle låsa upp min pa. För jag vågade inte ringa själv, Men sen ringde dom upp mig så sa ja mitt rätta person nummer o så. Och tydligen fanns de 10 stycken olika pa:ar på mitt person nummer, Så nån måste gjort dom asknas. Nu e jga ifall inte avstängdlängre ! Sen på kvällen har jag vert på teater heheheh med konfan den va ju rolig iafall, Sög ju bara tt vi missade dansen. Vi träffade Dalija på tåget hem och de hade vart en assvår koregrafi Plus att vår danslärares lillebror "Babybang" som kom tvåa(?) i taland 2007 var där och dansade och tittade och så, asirri ! Aja, nu ska jag sova Pusso godnatt.


Hahahha jag som e poppis lr,,,, ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha min profil tack:)<3

2009-02-13 @ 19:43:02
Postat av: fjoortiz atp

älskar dig <3

2009-02-13 @ 19:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0