Haaaaaaaaallo

Nu har jag precis kommit till alice, fast hon duschar så hon vet inte att ja e här hehe. Jag kan j uskriva lite om går :)

Först åkte jag till stan med emmaslemma, Hahah de ägde lovar. Sen träffade vi också emily och emma lite snabbt. Men man märkte att e va allahjärtansdag för de va rosor o hjärtan o så överallt ha aasmys. Sen vare najsination väder också. Så fikade vi på wayneeeeeeees. Sen vid halv fyra åket v ihem, så satt jag med emma o väntade på hennes buss         då gjorde vi också videobloggar som ja lägger in snart. Sen fick ja vänta ännu längre så kom min pappa o hänmtade mej och hans Marie som också kom me tåget. Sen såhade vi gäster och så åtganska god mat. Sen vid 7 tog jag bussen till min älskling och myste med han hela kvällen.aaaaaaaaaaasmys =). Så fick jag rosor av han o så asgulliiiiiiiiiiiiigg. Sen kom vi hem till mig. Så va klockan typ halv 2. Så ringer min mama på min mobil o ba var är ni lalal när vi va i mitt rum. Hahah så hade dom sovigt när vi kom hem men vaknat o lalala. askul iafall. Sen mystevi och ah ååååååååå love you§§§§§. O nu somsagt ejag hos alice Nu har hon duschat otroligt länge, JAJJA PSUSSS

jättecuuuuute

Kommentarer
Postat av: Anonym

har frågestund i min blogg, fråga vad du vill (a)

2009-02-15 @ 16:35:07
URL: http://jslnw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0