GODNAAAAAAAAAARRE

 Yeeeeeeah, nu ska jag gå o lägga mig klockan 22.52. Har väärsta sprickan i foten kan knappt gå på min vänster fot så de gör kanon ont. Sen eja trött som en spik och ont i huve, asjobbigt. Dansen ägde iafall, hade lite ångest innan för cynthia o dalija hade ju berättat hur otrooooooooligt svår den va. Hehehehhehe not. nej men de ägdeeee. btw kommer typ aldrig bli nå bilder när ja sitter vid min fasta data, för ja har waaaaaaaaaayto mutch bilder på den så ah, slsa man öppna bilderna på datan tar de tre minuter för varje bild. Plus att ah de har man ju nt tid med så, de blir bilder när ja bloggar hos andra eller den bärbara. ellllllllller när ja har otroligt mycket tid och tålamod! Puss och godnatt !

 
<33333333333



H
ahahah knaaaaaaaaasiga bilder ja tog liksom (a) Love you beeejbiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0