Goddagväl

Förlåt för dålig och tråkig uppdatering men jag har faktist ett liv, typ iallafall ? Imorse vaknade jag vid åtta fast sen somnade jag om o vaknade vid typ ett. Så fixade jag mig och så. Sen kom min mamma hem och vi bråkade som fan. Nu vet ja inte ens om ja får gå ut ikväll, säääämst. Sen gick jag o mötte Ct sen gick vi till Emily där Dalija också va. Tjillade där ett tag, sen skulle dom till donken men jag pallade inte följa med så jag gick hem till Emma där jag sitter nu. Fast hon ska nog gå till Christian snart så ah får väl se vart jagtar vägen. Nu ska jag väl ta och umgås lite med henne, not .Ofta jag umgås med henne liksom. Ah, aja pusssiis


 riight now !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0