Dagen,

Ja, idag har skolan vart tjill. Har bara suttit och, ah stickat på lektionerna typ vet ni hur mkt de äger ? Jennifer dampade på mej hela tiden för ja gjorde för tight tyckte hon, Fjortisen själv gjorde ju itne mycket bättre. Sen efetrskolan åkte ja till min baby där jag bara hann va ett litet ttag pågrund av min pappa ! Som jag nu inte har pratat med på hela kvällen, Jag vägrade att äta o allt. Då tog dom internet o sa tt j bara fick tbx d om ja åt. Så ja va ju tvungeen. Lackade iafall ! Nu har ja ba suttit hemma o vart arg typ. Eller mitt nya intresse ( förutom att sticka ) e att spela blip. Så de har jag gjort ikväll också. Nu ska jag läsa. Haahahah, vadå tönt (a) ?
Måste bara skriva en lite smårolig sak som hände igår, Ni ska veta mitt temprament när jag blir riktigt irriterad . Och det har jag blivit otrolgit mycket på sissta tiden, särskillt på min otroligt omogna klass! Sen igår på non hade vi halvklas, o så hade vi sexualkunskap. Och vi skulle sätta på en kondom på en typ dildo eller nått. Ofc börjar alla killar låtssas att dom kan allt om de och alla olika kondomer o så så då börjar dom snacka om de kanonmkt. O inte fan pallar man sitta o lyssna på dom som sitter o nsackar massa cp. Sen iafall skulle alla få en kondom. Då börjar enviss person R, skrika att han ska ha tre och ska inte ha profil utan 08kondomerna o lalal. Så sitter han där under hela lektionen o låtsaskunna allt.Sen går ahn o ska baxa massa kondomer o ba siiter o pratar. Så då börjar ja dampa på han o ba aaaaaah ta min jävla kondom då vill ändå inte ha den, du kan ju ta den till din jävla samling du kommer ändå inte få nån användning för den ! o kastar den på han ! Då kastar han tillbaka den på mej o bah ne ja vill itne haden ! Jag: amen va fan tjaffsaru om d¨jävla cp?!. O d här va alltså riktigt damp, skrek ashögt. Då sa min lärare: Bra Johanan " föra för de får du en extra kondom ! Hahahha sne va han och alla andra tysta resten av lektionen, men fyyyyyva ja stör mig på han o alla omogna människor ååååååh " lackarn.

 Skulle du vilja vara längre?
Njaa, lite synd att ja aldrig kmr växa mer men nja inte just nu
Skulle du vilja väga mer?
Nej, eller jag skulle vilja va lite mulligare typ
Skulle du bli ledsen om din pojkvän gjorde slut om du har någon?
Lol jag skulle dö
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Heheheheh
Skulle du vilja dricka dig full just nu?
Lätt

TIO KAN...
Kan du röra på öronen?
Nae
Kan du slicka dig på näsan?
Nae
Kan du kolla i kors med ögonen?
Yeesss
Kan dina föräldrar lita på dig?
Hhehehehhe
Kan du vara på fest utan att dricka?
aaah
Kan dina vänner lita på dig?
Jaaaaaa
Kan du tänka dig att pierca naveln?
jaaaaaaaaaaaaaaaa
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
lol ja

Fjorton HAR...

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
ja x)
Har dina föräldrar sagt att de älskar dig?
JA
Har du ett syskon?
Ne
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Ja
Har du redan tröttnat på de här frågorna?
Nejj
Har du funderat på att någonsin testa droger?
Njae kmr adlrig dej iafall
Har du ljugit på någon fråga än?
Neeh

Tjugo VEM...

Vem är dina absolut bästa vän?
Emma,Amanda,Ct,Emily,Alice kan inte säga en
Vem älskar du?
^ Dom, Matte, Typ familj o så
Vem pratade du senast i telefon med?
Alice
Till Vem skulle du ge bort en miljon till om du var tvungen?
Typ räddabarnen sak
Vem är snällast i världen?
Jag ?
Vem vill du prata med?
Ingen typ
Vem vet allt om dig?
 Jag sjäälv.
Vem strulade du  med senast?
Min baby
Vem kan berätta allt för dig?
Alice, amanda, emma,ct,emily,matte. eller lol alla kan
Vem kan du berätta allt för?
Vill inte berätta allt
Vem hatar du?
Ingen ?
Vad blir ditt namn baklänges?
Orkar itne
Har du gjort en snöängel i år?
Nae :(
Hur lång tid är det längsta du har legat på sjukhus?
4-5 dagar, förutom när ja föddes då vare typ 2 veckor :S
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Yessssss, Jag har blivit gaaaaaaaaaalet kär :)
Första sporten du gått på ?
Fotboll säkert
Minimorötter eller pommes frites?
Pommesfriiiiiittttt forlajjf
Vad längtar du mest efter till just nu?
SOOOOOOOMMAR
Hur gammal har du tänkt bli?
90 kanske
Har du haft vattkoppor?
Yes man e ju cool
Vad drömde du i natt?
Inget jag kommer ihåg
Vad åt du senast?
Kakkkkkkkkkkkor
Höga eller låga strumpor?
Höööööööga ffs
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Att nån av min älsklingar ska dö
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Det  händer
Bikini eller baddräkt?
Lol baddräkt! Nooooooooot
Är du mörkrädd?
Nejjjj, bara genom mörka skogar.
Har du någonsin haft på dig ett par trosor?
Mja, tror jag iafall
Riktig gran eller plast?
Riktiggggg !
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt !!
Godaste drickan till frukost?
Oboy lätt
Vill du bli president?
Noooo
Har du spelat tjej i en teater?
Yeee
Duscha eller bada?
Duscha om det är med älsk ihih annars bada =)
Har du gråtit i skolan någon gång?
Yee
Hur tar du dig till jobbet?
Jobb?
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nja, emo ?
Sjunger du på toa?
Händer väl
Vilken färg har din jacka?
 Black
Är du höjdrädd?
Nooo, eller lite
Vilket land vill du åka till?
Hawaii ,Norge
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Det var nog min baby när han e sådär sööööööööööt hihi:)
Vad ska du göra NU?
SOVA!
pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Men läääääätt
Har du sett din bästa vän gråta?
Jaaa
Vilka vitaminer åt du när du var liten?
fan vet ja
Har du varit med i en rättegång?
Yes
Är du polare med grannarna?
Nooo
Vilka språk talar din mamma?
Svenska?
Vilka länder har du bott i?
Sveriiiige
Senaste piercingen?
Nathing
Har du äggat någon?
nOOOO
Har du varit utomlands?
Yeyeyyeye
Var är dina syskon just nu?
nowhere
Vad var den senaste drömmen du minns?
hahahahahha skriver jag noot!
Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
Jo jag ska nog gå faktist bara jag inte drabbas av OFBS :)<33

Kommentarer
Postat av: CCT

MEN FY SATAN VA PINSAM :O:o:o:o:o:o:O:(:(:(: HAHAH

2009-02-10 @ 23:18:40
Postat av: Johanna

HAHAHAHAH <33

2009-02-11 @ 23:08:53
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0