ÄNTLIGEEEEEN,

Sitter jag ner. tänkte jag säga, Men det känns som jag bara har gått runt från ena stället till de andra hela dagen. Började med att matte sov hos mig inatt. Igår kväll kollade vi på beck o så, sen mitt inatten vare nån skräckfilm fast jag somnade nästan dirr och vaknade när den va slut vid typ 3 :( sssssssyndination. Sen va vi hos mej ett tag. Sen sulle jag upp till skolan för o häta lite saker ja hade glömt. Så då gick vi dit, sen påvägen tillbaka stannade vi hos Alice ett tag. Men sen gick vi till centrum. Så gick jag o gjorde en sak, sen mötte jag Matte i centrum igen. Så gick vi hem tilll han i typ 40 minuter sen gick jag till centrum och mötte Malin, sen gick vi och träffade Alce och Amanda, men så skulle dom möta Oskar, Charlie och nån random. Så då gick jag med Malin och träffade massa. Sen satt typ jagoch Malin vid grillen o hon käkade upp allas rester, äckel barn. Sen precis när jag skulle gå bort till bussen kom Sofiaaaaasaknade ungen :( o Ellinor och nån mer. Det var baaad. Sen gick jag till bussen så träffade jag Alice Amanda o Oskar o dom. Så följde jag med dom hem till Alicedit vi just kom och jag alltså sitter nu. Men jag tror jag ska hem strax o äta, e ashungrig typ ba käkat frulle imorse sen lite hos Matte sen lite i centrum kanonhaaangry. Sen senare ska jag nog till hemköp med Amanda o köpa godis. Sen har hon planer på att vi ska sova hos Alice. Vi ska ju till Kungsbeget imorgon och då måste vi upp kanontidigt, jooobbig! Nu ska jag antingen gå ner till dom i källaren eller gå hem, går nog hem för ja e kanonhangry. Sen om nmi har nå mer frågor så fråga nu ! För sen senare svarar jag på alla frågor hihi :) Pussination !


hahaha, en dag på grönan i somras, blire guldkort i år igen lr ? SKULLE NT TRO DE VAVAVA ;o ?

Kommentarer
Postat av: ct

omen fyfan vilken bild :O kolla min hand varästa jätten ju :O

2009-02-23 @ 18:33:09
Postat av: eelin

HAHAHA ärrrrre jag som är tjocka girlygirlen eller? :o

Satan i gatan vad jag inte ens märkte att den där bilden togs:o<3333

2009-02-23 @ 18:34:48
URL: http://slamsys.devote.se
Postat av: Johanna

vad ni klagar! kolla mig på båda bilderna då.. uusch

2009-02-23 @ 18:52:07
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0