inte kul

hejhej, uuuusch mår inte alls bra har skitont i huvet och är trött orkar inte gå och hämta huvudverkstablett heller, påväg att bli sjuk ? fick papper i skolan idag om svininfluensan om någon i skolan får de stängs hela skolan, låter det lockande.. ? sitter ialalfall och äter en kanongod typ kaka med kokos och knäck o grejer.
min pappa håller på att fixa med min nya tv sen ska jag titta på american pie, fast tyvärr är de den sämsta på tv ikväll.
sen kommer också älskling hit någongång och ska sova, vi båda är lediga imorgon.
idag åkte jag och emily till kisat efter mitt samtal, så kom matte som går i skolan där gick vi runt lite. sen pga av att det blev värsta bråk mellan oss så blev det lite jobbigt osv. när vi kom till väsby gick vi åt olika håll, sen åkte emily med amanda till sunbyberg för hon skulle färga håret.
då kom emma och vi åkte til matte som också va med christian så stod jag o matte o snackade en massa och nu tror jag att allt är bra mellan oss igen, känns så iallafall har vart rätt knas på sisstone.
har lite bilder osv från dagen men orkar tyvärr inte lägga in, Badbloggare ! nu ska jag spela lite på fejjan tills teven är färdig pusspuss på er

omg titta vad ljushårig jag var ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0