städ-dag

godmorgon ! usch jag är skittrött. vaknade först av att älsklingsalarm ringde nångång i morse vid 8 för han skulle ju upp till skolan. sen somnar jag om och vaknar igen vid halv 12, o jag som egentligen skulle gått upp 10 för att börja damsuga och damma hela huset ! blöö, fick jag göra de nu istället, har hunnit damsuga några rum men har mycket kvar, JOBBIGT.  men jag får ju lite pengar för det, och igår fick jag faktist en platt tv, det var snällt ;)
lovar att lägga in bilder på mitt nya fina rum idag, nu ska jag fortsätta med min städning -.- O jag e så gaaaalet sugen på donken! måste nog tvinga med mig nån dit, hehe pussar & kramar.

Omg, nu när jag skulle ladad in någon bild till dehär inlägget så upptäckte jag att dedär 5000 bilderna som alla varit på mitt minneskort i min mobil laddades in i datan, när jag inte har nått att göra kan ni få se riktigt mycket bilder alltså ! gaaash

lite random bilder från sommaren
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0