natt

hejhejhejhej, nu sitter jag framför datorn och håller på att somna väntar på att få lite bilder från malin sen ska jag sova direkt. har varit hemma hos emily ikväll med amanda alice emily och cynthia. vi käkade popcorn chips och godis. och tittade på en helt okej film, min kompis flickvän hette den eller något sånt. måste packa lite grejer jag ska ha med mig till linköping också, ska ju ioförsig bara vara där i två dagar, hemma hos min farmor och farfar. vad tycker ni om designen förrästen ? jag är jätte nöjd, tycker bara den liknar en annan tjejs blogg lite mycket men det gör inte så mycket jättefin är den i allafall tack frida, www.igbarnet.blogg.se.
lånade säsong 1 av vänner av emily också så det ska jag väl kanske titta lite på. nästa den här veckan börjar ju ung 08 också, det var verkligen sommarens höjdpunkt förra sommaren. var där varje dag och hängde, tur att man förändras.. men visst ska vi dit ! och sen avsluta sommaren med the voice det blir väl jättebra ? lägger in bilderna malin skickat snart, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0