moro

godmorgooon! nu har jag inte skrivit på ett tag har bla kollat på bio på sommaren med göran världens roligaste film, haha askul. annars har väl inget hänt. vi var på the voice igår, först va de rätt bra träffade en massa folk jag itne sett på ett tag osv. sen börjar de regna och när jag emma matte och några till står mitt inne bland alla börjar allt folk springa och de sticker i ögonen o rinner i näsan och ögonen och de blev helt kaos för alla sprang bara på varandra och puttade varandra för nån hade kastat en tårgass burk precis där vi stod. plus att de gick inte att ringa och smsa till varann för de va för mycket folk. en stor diss till the voice de här året. nu ska ja o matte kollapå shrek puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0